pag. 70 – PĂRINTELE ARSENIE BOCA ȘI REÎNCARNAREA – „EVOLUȚIONISMUL” (TRANSFORMAREA/STRĂMUTAREA) LUI ILIE > ÎNGER > IOAN > ÎNGER > … ZIAN

sfintiinugresesc

70

H. PĂRINTELE ARSENIE BOCA ȘI REÎNCARNAREA – „EVOLUȚIONISMUL” (TRANSFORMAREA/STRĂMUTAREA) LUI ILIE > ÎNGER > IOAN > ÎNGER > … ZIAN

4. „A. Boca [sic!] credea în metempsihoză [reîncarnare]”

Afirmația este „aruncată” la p. 6 a lucrării scrise de Pr. Anițulesei, trecându-se apoi rapid la altă discuție. Ni se pare foarte important pentru atmosfera duhovnicească a broșurii faptul că este însoțită de o vorbă uimitoare: „aflăm de la pr. Papacioc (nu cred că poate fi bănuit de invidie sau bârfă) că A. Boca [sic!] credea în metempsihoză [reîncarnare]”.

Sincer, atunci când am dat prima oară de această frază am simțit nevoia să o recitesc. Și tot nu am înțeles.

[se vede după concluziile trase, încâlcite – n.n.]

Nu am înțeles de ce l-am putea bănui pe Părintele Arsenie Boca de orice, dar pe Părintele Arsenie Papacioc sau…

View original post 24,671 more words

Leave a Reply

