osho e fără sh, doar nulă!

1001decarti

Am stat azi noapte şi am citit până am terminat cartea Pr. Serafim Rose “Ortodoxis şi religia viitorului” şi am descoperit o Americă complet credulă, naivă până la infantilims de grad trei şi gata oricând să creadă că tot ce zboară se mănâncă. Acum am înţeles de ce americanii aşteaptă apocalipsa de trei ori pe zi, la ore fixe, asemenea meselor. Foarte trist, sunt foarte mulţi, o adevărată masă de manevră pentru marea religie universală, aceea care nu va avea nici cap, nici coadă, nici sare, nici piper ci va fi un uriaş anestezic pentru o turmă de vaci proaste afalte pe banda spre tăiere.

Nici noi nu stăm mai bine. Constat cu stupoare că Osho, care a fost vândut inclusiv la tarabă cu ziarul, în postul Paştelelui! e citat mai des ca Iisus Hristos. Neal Donald Walsh, altă făcătură, prinde teren în continuare şi lumea e dispusă să creadă…

View original post 777 more words

Leave a Reply

